16 Şubat 2010 Salı

Öğrendim...

 

.Kendimi neşelendirmek istediğim zaman en iyi yolun başka birilerini neşelendirmeye çalışmak olduğunu öğrendim.
.Bir bebeğin evlilik sorunlarını çözemeyeceğini öğrendim.
.Tartışmayı tatlıya bağlamadan yatağa gidilmemesi gerektiğini öğrendim.
.İşyerinde romantik ilişkiler aranmaması gerektiğini öğrendim.
.İnsanın kendis...inden daha sorunlu biriyle evlenmemesi gerektiğini öğrendim.
.Çalıştırdığımız insanlara iyi davrandığımızda onlarında müşterilere karşı iiyi davrandıklarını öğrendim
.Bir toplantıda zekamı yada sohbetimi göstermek konusunda tercih yapmak gerektiğinde sohbeti seçmenin daha ii olacağını öğrendim.
.İnsanlara iyi davranmanın hiç bir maliyeti olmadığını öğrendim.
.Gerçekten yaşamaya başlamak için emeklilik beklenirse,çok uzun bir süre beklenmiş olacağını öğrendim.
.İyi kalpli olmanın mükemmel olmaktan daha önemli olduğunu öğrendim.
.Bir domuza ve bir çocuğa istedikleri herşeyi verirseniz; sonuçta çok ii bir domuzunuz ve çok kötü bir cocuğunuz olacağını öğrendim.
.Kimle evleneceğin kararının hayatta en önemli karar olduğunu öğrendim.....
Jackson Brownin kitapçığından...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder